Verzenden
Wanneer je jouw bestelling thuis wilt laten bezorgen op een adres in Nederland en dit onder pakket post valt, dan wordt dit verzonden met PostNL.
Bij PostNL geldt dat bestellingen gedaan op werkdagen voor 16:00 de volgende dag worden uitgeleverd.
Deuren en grotere producten, zoals kozijnen, worden bezorgd door onze transportpartner in heel Nederland, zodra uw bestelling gereed is voor verzending wordt er contact met u opgenomen om een bezorg moment te plannen.
Hierbij is het belangrijk om de levertijden, die bij de producten vermeld staan, goed te bekijken. Het product in de winkelwagen met de langste levertijd bepaalt namelijk wanneer de bestelling wordt geleverd.
PostNL
Dag | Voor 16:00 uur | Na 16:00 uur | Tijd: |
---|---|---|---|
Maandag | Dinsdag | Woensdag | 08:00-22:00 |
Dinsdag | Woensdag | Donderdag | 08:00-22:00 |
Woensdag | Donderdag | Vrijdag | 08:00-22:00 |
Donderdag | Vrijdag | Zaterdag | 08:00-22:00 |
Vrijdag | Zaterdag | Maandag | 08:00-22:00 |
Zaterdag | Maandag | Dinsdag | 08:00-22:00 |
Zondag | Dinsdag | Dinsdag | 08:00-22:00 |
* Bestellingen die op zaterdag voor 14:00 worden geplaatst en die via PostNL worden verstuurd worden op maandag uitgeleverd.
Bezorgen in België
Je kunt ervoor kiezen om je bestelling te laten bezorgen op een adres in België. De bestelling zal dan worden verstuurd met PostNL. Houd rekening met een extra werkdag levertijd wanneer de bestelling in België moet worden afgeleverd.
Bestelling wijzigen
We gaan er vanuit dat de bestelling door de klant wordt gecontroleerd op eventuele fouten voordat de bestelling wordt geplaatst.
Afhalen
Indien u gekozen heeft om uw product af te halen, dan zal Hellemons Spuit & Timmerwerken met u contact op nemen om een afhaal moment in te plannen.
Let Op: Afhalen kan alleen op afspraak.
Retourneren
Let Op: Deuren en producten die voor u geproduceerd zijn kunnen niet retour worden gestuurd.
Voor alle andere producten heb je 14 dagen de tijd om je retour aan te melden, mits:
- de producten onbeschadigd zijn.
- de producten ongeopend en in de originele verpakking zijn.
- de producten niet speciaal voor jou besteld of geproduceerd zijn.
- je de retourkosten zelf betaalt
- van te voren de producten aanmeldt via mail of telefoon
- we betalen uw creditnota uit binnen enkele dagen nadat de goederen terug ontvangen zijn.
Wanneer je de retour via pakketpost verstuurd, vraag dan om een verzendbewijs. Hierdoor kun je altijd aantonen dat je het product daadwerkelijk hebt opgestuurd. Wanneer de producten beschadigd raken tijdens de retourzending, dan is dit voor risico van de klant.